Selam kızlar 👋hepinize hayırlı bayramlar bebeğim 54 günlük bugün sabahtan beri çok kusuyor fışkırır tarzda değil normal kusma ama fazla yani birde gözü sulanmış yaş gibi akıyordu bugün o akan gözünün kapağı kızarmış ve şişmiş ama çapak falan yok sizce neden olabilir