bebegmmveben bence siz bir psikolojik destek alın çok zor dönemler geciriyoruz ama sabriniz yoksa uyutmakta zorlamayin, uyku eğitimi veriyoruz rahatız gibi şeyler cok görünüyor bebeginizi zorla uyutmaua çalışmayın ağlaması baska bir rahatsızlık belirtisi olabilir, stresinizi hissetikce daha da zorlastirirsiniz işi, baktiniz yoruldunuz sabriniz tükendi ona bagirmadab once kucağınıza alin kaldririn yataktan isiklari açın, evde dolasin camdab baktirin biraz emzirin, sonra tekrar uyutmayi deneyin ama by şekilde ona travma yasatirsiniz ayrica şiddeti ogretirsiniz yarin bir gün bir ortamda o kadar insan icinde gelip sizin agziniza vurur sus sus artik yeter diye tepki alırsanız sasirmayin, bebkler bizim aynamizdir biz ona neyi gosterirsek onu ogrenir ofkede nasıl davranirsak o sekilde aa demek ki ofke duygusu budur agzini kapatmaliyim gibi gibi. size önerim öncelikle kendinizi rahatlatın esinizden ailenizden destek alin uyku araliklarini günce tutun, ona göre rahatlamazsa eğer bana özelden yazin size yardımcı olayim, sizden bir karşılık talep etmiyorum, sadece size psikolojik olarak ve içsel huzura erdirecek bir kac tavsiye sunabilirim. Sevgiler