Melihakaya İleri derece erken doğan bi oğlum var anneler şuan 6aylık düz 3 aylık kilo yavaş alıyor buna takılmıyorum ama yüzü kendi çok zayıf görünüyor aynı kilodaki diğer bebekler daha tombul duruyor neden böyle görünüyor merak ediyorum 😔
Neslihan-55 Melihakaya boyu nasıl benim bebeğim boyuna vermişti kiloyu 8 aylık doğdu geçen ay 65 cmdi şuan 72 cm boyunda dışardan zayıf bu çocuk diyorlar ama doktorumuz herşeyi çok güzel dedi sizin için bişey dediler mi
neslicanben Melihakaya benim kızım da ileri derece prematüre aylarımız da aynı 6 aylık düz 3 ay. Benim kızım da öyle şuan daha 5,5 kilo ama hiç öyle durmuyor daha zayıf gibi
Macidenezkerimali Melihakaya benim kızımda oğlumda prematüre doğdu kızım şimdi 12 yaşında ve maşşallahı var oğlumda 28 aylık ve 10 kilo çok şükür herşeyi temiz çıktı dr 3 yaşından sonra yaşıtların yakalar dedi evet yaşınlarının yanında 1 yaşında gibi duruyor ama unutmayalım ki onlar küçük mucizeler sağlıklı olsunlar gerisi hallolur inşallah
Duygu26 Benim kızım da pramütüre doğdu aynı sorunu yaşadık infatrini raporlu mama kullanıyoruz istersen doktoruna bir danış
Duygu26 Mnvvr63 günde iki şişe bitiriyorum ben gördüm faydasını üç aylıktı başladığımda şuan beş aylık
Duygu26 Mnvvr63 geçeniyse 900 gramalmıştı bu ay daha gitmedim düzeltilmiş iki buçuk aylığız şuan beş aylık
Duygu26 neslicanben benim kızımda 5 ay 12 günlük üzülme canları içinde olsun yavaş yavaş tooarlıyorlar
neslicanben Duygu26 üzülme değil de sanki hiç büyümüyormuş gibi geliyor özelliklede kendi yaşıtlarının yanında yeni doğan gibi kalıyor 🤭 sağlıklı ya o yetiyor. Siz de sağlıkla büyütün erkenci kuşunuzu 😊
Duygu26 neslicanben benimki de inan öyle görenler hep öyle diyor ama biraz minyon olucaklar napalım annesi amin inşallah sende Sağlıkla büyüt inşallah