songul-10 yenidoğan Bebekler sürekli emme aranma halinde olurlar bu çook normal bildiği tek şey emmek aç diye mama verip alıştırmışsınız o yüzden susuyordur emme sıklığınızı arttırın kırkınız çıkana kadar iliğinize kadar emzirin derler eskiler aynen öyle. Bebeğin öemeyi ağzında gevelemesi halk dilinde emzik yapmasına izin verin bu hareket memedeki sütü arttırmak içindir.bir haftada bir kaç günde bile farkı göreceksiniz. Biberon veriyorsanız memeyi istemez biberon ister o yüzden de ağlar memeyi emer gibi tapar emmez biberonla o yüzden o kadar çok içiyordur derhal biberonu çöpe atın sizi emsin iki gün uğraşırsınız en fazla İnanın. Facebook emzirme akademisi sayfasından da yardım isteyebilirsiniz 👍🏻 Sağlıkla büyütün anne sütünün faydalarını saymakla bitmez bence memeye söndürün zor değil İnanın sütünüze güvenin herşey fazlasıyla var ikiz bebeklere yetecek kadar hatta