tubiiik_ ben bebeklerin erken öğrenmesi için yapılanların yanlış olduğunu düşünüyorum. Ona öğretmek yerine kendi gelişimine göre desteklemek daha doğru geliyor. Mesela erken yürüsün diye örümcek kullanmak değil de adım atmaya başlayıp, ayaklandığında yürüme arkadaşı alıp kendi kendine öğrensin. Tabi ki sizin düşünceniz sizin bebeğiniz ama onun kendi gelişimine destek olmak daha sağlıklı olur diye düşünüyorum 🙂