OzlemCann bizimkide o aylarda bir ay boyunca tırnaklarını yedi uyardım olmadı konuştum olmadı saklanıp yiyordu yapma dedikçe dahada çok yaptı sonra kendi haline bıraktım elbet vazgeçer diye bir ay sonrasında bırakmıştı. Çok üsteleyince inadına da yapabiliyorlar