Kızlar bugün oğlumla trafik kazası geçirdik daha doğrusu anakucağı devrildiği için panik yapıp arkaya döndüğümde bariyerlere çarptım o an gözüm bişey görmedi 10 yıldır araç kullanıyorum ilk kazam böyle kötü bi şekilde oldu . 3 gündür anakucağını arka koltuğa yerleştirip dışarı çıkıyordum emniyet kemerini bağlayıp. Bugün 2 dk lık mesafede eşimin yanına giderken aptallık edip bağlamadım ve virajda yol egimliymis ve ana kucağı devrildi bende o anda panik yapıp arkaya geçtim ve araba bariyerlere çarptı oğlum o anda arabanin icinde yere düştü çok şükür yavaş gidiyorduk araba carpip durdu eşimi aradım hemen geldi hastaneye gittik başının arkasında şişlik ve kızarıklık vardı film çekilmedi ağlamadigi icin de doktor herhangi bir sorunu yok yinede gözlem altında tutun kusarsa gozlerde kaa bilinc kaybi olursa getirin dedi gittiğimiz hastane doğum yaptığım özel bir hastane. Kötü bir durumda olsa fark ederlerdi değil mi? Ben hala kendime gelemiyorum. Inanin herkesi elestirirdim insan basina gelince ne yapacagini bilmiyor