Merhaba hanımlar oğlum 15 aylik ve zekasının ileride olduğunu doktorum fark etmişti. Arada soru cevap evet hayır gibi konuşuyordu. Fakat bugün kimse var mı diye ona doğru yonelttigimde “var benim, ben varim” gibi cevaplar verdi bunu ben öğretmedim bilmesi garibime gitti. Kıyaslama yapmak için yazmıyorum fakat üstün zeka belirti vermesi beni ürkütüyor ne yapacağım nasıl eğitim vereceğim çocuğu üstün zekalı olan varsa neler yapıyorsunuz veya gittiğiniz yer var mı?