Kızım 1,5 yaşında şükür emziriyorum 2 ay öncesine kadar gece 1 kez uyanır emer uyurdu ama yaklaşık 2 aydır gece sürekli ağlayarak uyanıuor sürekli emmek istiyor yeme düzeni de bozuldu uyku düzeni kalmadı. Yaşayan var mı sebebi ne olabilir? Memeden kesmek istemiyorum