goktugmehmettt Kızlar bişey sorucam oğlum üç aylık oldu olucak albında kırmızı bi kızarıklıklık var iki kaşının ortasında bazen bi bakmışım gidiyo hiç yok bazende beliriyo acaba kalıcı bi lekemidir o nasıl anlayabilirim kalıcı olup olmadığını
Srpslk goktugmehmettt o bizdede var canım ağlayınca ve sinirlenince beliriyor diğer zaman cok belirgin değil. Doktor gecer dedi genelde geciyormus
Lulemom goktugmehmettt hemanjiomdur. Başka yoksa vücudunda önemli değil. Kendiliğinden geçiyor. Ama 3 den fazlaysa ilaç tedavisi gerekir demişti doktor. Hematoloji bakıyor bu arada
Eylul-09 goktugmehmettt kızımda var haftaya pazartesi 6 aylık olucaz. Sinirlenince, ağlayınca daha da belirgin oluyor ama sorun edilecek bişey değildir yani ben doğum lekesi olarak düşünüyorum. Çünkü teyzemin kızında da vardı 22 yaşında hala var yani. Çok önemli bişey değil.
Sevgiggg goktugmehmettt benim bebeğim 3 aylık bizde de alında ve sağ göz kapağında var doktoru 2yaşına kadar geçiyor genelde ama kalıcı da olabilir dedi ensede olanlar geçmiyor hiç dedi
Sevinc24 goktugmehmettt benim kızımda vardı şu an 7 yaşında yok oldu gitti küçükken arada çıkardı ağlayınca şimdi yok
Umay12 goktugmehmettt benim kızımda da var doğduğundan beri aynı yerde ağlayınca gülünce sinirlenince filan çıkıyor bazen hiç yok bazen çok belirginleşiyor doktorumuz bir yaşından sonra geçer dedi
Mamimo Benim kızım da 7 aylık onda da var aynı şekilde 2 kaşının ortasında, doğduğu zaman genelde 6 ayla 1 yaş arasında geçiyor demişlerdi ama bilmiyorum geçecek mi bakalım