_arasinannesi Benim mutfakta kullandığım silikon spatulam da yemek kokusu kalıyor yıkayınca geçmiyor. Silikon Mama tabakları ve kaşıklarındada yiyecek kokusu kalıyormu acaba yoksa kaliteye göremi değişiyor bu durum?
Oguuu26 _arasinannesi Oioi kullanıyorum ne koku ne renk kalıntısı hiç bir şey yapmıyor ama anında yıkıyorum bekletmiyorum
mermik _arasinannesi bekletmiyorum hemen yıkıyorum bir de makineye atmıyorum hiç koku sorunu yaşamadık oioi kullaniyoruz
_ulku_3558 _arasinannesi plastiklerde numaralar var almadan önce satıcıya sorun 7 numaraysa gida temasina uygun degil tritan malzeme kullanılıyor mumkunse 5 pp olanlari alin yani birde ben cocuk için özel tabak vs almadim normal bizim tabaklardan yedi sadece ek gıdaya gecerken e bebekten alistirma bardagi ve plastik kasik çatal aldim hepsi 5pp koku vs yapmadi
Oguuu26 _arasinannesi bilmiyorum canım bencede baya pahalanmis ben tek tabagını 100 tl ye almıstım şimdi 180 civarı falan olmus 😤