Zlm bbbus95 boyuna göre tabiki çok küçük kalmazsa geçirebilirsiniz tabikide benim kızım puseti sevmiyodu o yüzden öbür tarafina geçirdim 5 aylık falandı
Tonrikanne bbbus95 ben hep dışarı çıkartıyorum 1 aydan beri ama yo pusete alışması yine de sevmiyor ne arabada ne dışarıda hep kucağımızda.
Deletedmom_33 bbbus95 Kanguru ile çıkarıyorum ben ama 6 kg ya yaklaştığı için bir aya zor olacak. Evin içinde bebek arabasına koyup gezdiriyorum koridor ve odalarda alışsın diye
Littlebird bbbus95 oynaywcağı ülgisini çeken birşey verin eline ya da pusete asın. Ama ağladığında kucağınıza alırsanız kısır döngüye girersiniz bizim öyle oldu eşim kıyamayıp kucağına aldığından çok zorlandık
bbbus95 Littlebird kolik olduğu için uykusu geldiği an krizi geliyor maalesef almak zorunda kalıyoruz🥲
Littlebird bbbus95 işiniz zor o zaman. Bizimki de babası aldığı için kendini yırtıyor. Ben tek başıma olunca mecbur alamıyorum illaki susuyor birşeylerle dikkatini dağıtıyorum. Şimdi her seferinde farklı bir top veriyorum eline tüm yol boyunca topu tutuyor elinde o zaman ağlamıyor
bbbus95 Littlebird kendini aşağıya doğru ittiriyo hemen sıkılıyo oyuncaklardan da🥹 sanırım kolik durumu bitene kadar zor olcak bana
Sardunya21 Benim bebeğimde öyleydi alıştırmak için neredeyse 2 ay evde kullandım bebek arabasını zaten kıştı çok çıkmıyorduk ve şuan alıştı Çok şükür
bbbus95 Sardunya21 darısı başıma şimdi de ben başladım pusette mi uyutuyordunuz? Normalde de uyurken ağlamalı geçiyor krizli pusette nasıl uyutucam bilmiyorum ya
Sardunya21 bbbus95 hayır yani bazen uyuyordu bazen uyumuyordu bildiğiniz evin içinde geziyorduk ben nereye gitsem öyle onunla yanıma götürürdüm en sevdiği oyuncakları eline verirdim öyle öyle alıştı
Yakamoz__00 Alistirin bir şekilde rahat edersiniz..bizimmi hic durmaz alsitirmadik da. Bi yere gitsek uykusu gelince eve geliyorum bsy de anlamıyorum gittiğim yerden..milletin bebeleri gurlutude bebek arabasında uyuyor.