Ksedakaya Merhaba. Lazer epilasyon sonrası bunlar çıktı. Foto yüklüyorum. Bilgisi olan karşılaşan varmı? https://www.hizliresim.com/srx7sx8 https://www.hizliresim.com/f2ab1t1 https://www.hizliresim.com/mndbhc9
Derinmevzu20 Ksedakaya kök yandığı için böyle olması normal sanırım . Benimde 3. Seansım olacak benimde böyle oldu. Seans seans patladıkça gidiyor
EndlessLove_ Ksedakaya bilgim yok ama dokununca böyle hani kabuk bağlar ya onun gibi bişey mi ki belki sonradan dökülür ama ben gibi gitmiyorsa bilemedim
Derinmevzu20 Ksedakaya kıl kökü diye düşündüm ben. Seans başına mı ödeme yapıyorsunuz? Ücreti nedir sizin ki
Ksedakaya Derinmevzu20 evet canım seans başı. 2 seans arası 2 ay. Seans başına özel bölge koltuk altı tüm bacak kol 800 tl.
Ksedakaya EndlessLove_ ben gibi evet. Bi arkadaşıma sordum benler yanabiliyormuş. 10 güne düzelir dedi. İnş bakalım. Kanserojen birşey olmasın diye korktum ama bilinen hiçbir zararı yokmuş lazerin biraz araştırmalarım sonucu böyle yazıyor.