iklima_1234 valla bıraktırma hem istiyorum hem istemiyorum kıyamıyorum ben. 18aylık şuan 8 aydır sadece akşam 6dan sabah 7ye kadar emiyor çünkü gündüz çalısıyorum. Asla yemek yemiyor, geceleri uyku kalitesi çok düşük yenidoğan benek gibiyiz 1-2 saate uyanıyoruz. Ve en büyük sıkıntımız, emerek ve yanımızda uyuyor. Asla kendi yatağında uyumuyor. Nerden başlayıp nasıl yapıcam bilmiyorum.