Arkadaşlar bebeğim 2 ay 23 günlük iki gün önce ateşi ve halsizliği vardı ama ateş en yüksek 38.8 olmuştu. Rrtesi gün ateş kalmadı sadece burnu dolu sürekli temizliyorum bugün de arka arkaya üç kere sulu yeşil ishal yaptı. Rota olma ihtimali var mı sizce 🤦🏻♀️ aşıyı bu ay yaptıracaktık aşısı da yoktu yani