anneyimben25 sarılık olmaması şekeri düşmemesi için yarım saatte 1 saatte bir emzirdim ilk 1 hafta sütüm gelmemişti mama verdim mecbur sütüm gelince emzirdim sürekli 1 kaç hafta sonra 2 saatte bir emzirdim 5 dk emer uyurdu çabuk yoruluyorlar çünkü uyuyor diye uyandırmamazlik yapma aman boool sütlü günlerin olsun 🥰