Benim bebeğimde 56 günlük bizde başlarda çok aşırı emiyordu , doymuyor kaygısı vardı ama kilo alımı iyi ve cisli bez sayısı günde yedi sekiz oluyordu. Aslında gaz sancısı varsa da çocuklar emmek istiyor , benim bebeğim kolik meğer sancısı dan dolayı çok emiyormus , emdirten sonrada fazlasını kusuyor