Esralparslan1 öyle oluyor yenidoğan bebekler sarılığı yoksa merak etme. Benim bebeğimin sarılığı vardı çok zor uyanıyordu 11. Gün azalmıştı doktor bana uyuyorsa elleme 3 saati bulabilir dedi. Geceleri 3 saat gündüzleri 2 saatte 1 emziriyorum tabi uyanırsa her istediğin de mutlaka emziriyorum. Ama 2 saatte 1 çok iyi bir süre doğduğu günden itibaren her sorduğum doktor ve bebek hemşiresi 2 saatte 1 dedi.