Merhaba anneler,
50 günlük oğlum için Sleepy natural 2 numara kullanıyorum ama pişiğimiz bir türlü geçmedi. Bez arayışına başladım bende.. Goon marka kullanmak istiyorum ama bedeni keşfedemiyorum.. Malum sleepy bedenleri küçük.. İkisini de deneyimleyen anneler var ise Goon da 1 numara mı almalıyım, 2 numara mı ?