Boncuk53 merhaba benim bebeğim de 1 bucuk aylik. Ayni durum bizde de var sadece anne sutu aliyor. 12 gun boyunca yapmamisti ama huzursuzdu. 7.gunde doktora gittigimizde doktor normal dedi ama artik 12 gun olmustu tekrar gittik. Bence bu kadari normal degildi. Doktor icinde diski yok dedi biz ultrasonla bakilmasini istedik ve bagirsakli diskiyla doluymus. Emiliyor yariyor denmesine falan bakmayin. Cocuk cok huzursuzdu. Doktor surup(diski yumusatici) verdi. Surubu verdigimizin ertesi gunu cocuk 10 gunluk kaka yapti resmen 2 defa ve rahatladi. Fitilden once surup deneyin fitil tembellige alistirabiliyormus. Kendi kaslarini gelistirsin kakasini yaparken. Ama normal denmesine falan bakmayin bence 3-4 gunde bir yapmali kakasini. Bundan sonra ben 10 gunu beklememeye karar verdim bi sekilde mudahele edicem. Suruptan sonra kakasini yaparkan koca insan gibi ıkındı resmen.