KumsalMira evet bende yaşadım çok normal bir durum çok korkuyordum bebeğimde bir sıkıntı mı var diye. Hem nefes almaya aşılıyor bazende değişik sesler çıkarırdı inler gibi oda gazdan oluyordu. 2,5 aydan sonra geçti. Hatta bazen kedi gibi sesler yapıyordu.