Benim oğlumda vardı çok ağlatmamaya çalışın doktor öyle söyledi. 2 yaşında şu an geçmek üzere çok az çıkıntı kaldı ama nerdeyse kiraz buyuklugundeydi çok üzülüyordum birşey sürmem gerekmedi kaynanam para falan köyün dedi parayi iki kat beze dikip oyle denedik arada ama bir faydasi olmaz dedi doktor.