anneyimben25 Doğum yapalı 5gün oldu bu zamana kadar sütyen takmadım normal atlet giyiyorum sizce sıkıntı olurmu
Girlpower anneyimben25 ben de sütyen sevmiyorum ama takmadan da olmaz böyle atlet gibi bikini model sütyenler var ben onlardan kullanıyorum hem rahat edersiniz hem de sarkmaz 😊
Sinoom anneyimben25 bugün benim de 7 gün olacak doğum yapalı emzirme sütyeni takıyorum , aksi halde göğüsleriniz sarkabilir
aslansmomm anneyimben25 hep sütyen taktım emzirme sütyenlerinden ama yokmuş gibi yani o kadar gevşek. Sıkı olunca süt kanalları tıkanıyor buna dikkat edin
Bbilgilii anneyimben25 3ay oldu hiç takmıyorum , memeler sürekli ortada sütyenle falan uğraşamam. Zaten sevmezdim. Emzirme atletinin içine kalkanı koyuyorum rahat oluyor. Ama sarkabilir. Bence her türlü sarkacak zaten o yüzden bir de kendimi zora sokmayayım dedim.
Egelim Ben emzirme sütyeni kullandım yine sarktı, oğlum emmedi bile. Yani sütünüz varsa ne nasıl rahatsanız öyle yapın, her halükarda sarkıyorlar :) Estetik düşünüyorum ben.
Gamzeey anneyimben25 sürekli sütyen takmama rağmen sündü öyle bi sarktı ki kime sorsam bebek emince o şekilde oluyor zaten dediler yapcak bir şey yok sağlıklı olsunlar da
Esoca38 anneyimben25 5 aydır hiç takmıyorum valla sadece dışarı giderken emzirme sütyeni takip çıkıyorum. İki saat sütyeni aç çıkar göğüslerim çok büyük değil zaten sütyen çocuğun gözüne giriyor ikide birde. Aynı zamanda süt çok olunca zaten sarkıyor istediğin kadar tak malesef o yüzden saldım çayıra 😂