AsliEsila Bereenn lansinoh pahalı olduğu için baby plus almıştım yaklaşık iki aydır kullanıyorum çok memnunum diğerini kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum 😊
daisybebek Bereenn ben ilk baby plus aldım ama ilk lansinoh almadıpıma çok pişmanım. Fiytına bakma konfor işlem zaman kesinlikle lansinoh elektrikli. Ben tekli ile gayet iyi işler çıkardım🙏
Tgk_tk AsliEsila merhaba benim sütüm az iki göğüsten 30 ml anca çıkıyor bazen çıkmıyor bile. Alsam bu miktarda olan sütü çoğaltır mi acaba
AsliEsila Tgk_tk sağım yapmak sütü her türlü çoğaltıyor ama benim sütüm biraz fazla olduğu işin ben kullanmakta pek zorlanmadım her türlü geliyor çünkü ama fiyatına göre çok memnum kaldım
daisybebek Tgk_tk bende o sebeple lansinoh aldım çok şükür 1,5 yaşında hala emziriyorum 🙏 lansinoh baya arttırdı
Tgk_tk Bereenn ya bende baby plus düşünüyorum fiyat uygun olduğu iyi için ama elimde kalır gereksiz yere almış olmaktan cekiniyorum süt yoksa diye
Tgk_tk daisybebek peki sütünüz az mıydı alırken. Yoksa çok olan sütünüzü daha mi arttirdi benimki az çünkü ina göre yol izliycem
daisybebek Tgk_tk normaldi ama lansinoh hem arttırdı hemde yarım bırakmıyor ne varsa sağmanı sağlıyor anlıyorsun. Baby plus da tam sağmıyor kalıyordu gerginlik pek geçmezdi