2 ay 1 günlük kızım var ve ben yaklaşık 3 haftadır korkmaya başladım yani normal Bi korku değil uyku sırasında da değil uyanık olduğum zamanlar aklımı yitirmişcesine Bi korku giriyor örnek vereyim Bi keresinde kızımı uyuttum mutfağa çöp atmak için gittin evde ikimizden başka kimse yoktu Bi ses duyar gibi oldum sanki kızım kalktı geldi gibi düşündüm aklımı oynatacaktım düşündükçe kendime kızıyorum bebek nasıl kalkıp gelsin niye o ara öyle oldum bilmiyorum birde herhangi biri eşim de dahil olmak üzere yanıma gelince irkiliyorum ya da çok korkup ağlıyorum ilk defa bu tarz şeyler yaşıyorum benim gibi olan oldu mu normal mi uykusuzluk etki etmiş olabilir mi yorumlarınızı bekliyorum…