Bebegim daha 5 günlük doğduğunda kan değerleri kotu oldugu icin enjektör mama verdi hasta bi yandan emzirdim hasta sagarken meme ucumu mahfettim simdi sütüm cok ama bebek memeyi emmek istemiyor enjektör verince aliyo memeye nasil alistiricam tutamiyo bazen 30 dakika emdiği oluyo ama genel olarak 3-5 dakika sonra birakiyo tekrar deneyince de cok agliyo lütfen yardım edin ne yapmam lazim