Ben anne sütünden geçen gazın çok ciddi boyutta olduğuna inanmıyorum. Mama ile beslenen bebeklerde de aynı gaz şikayeti olabiliyor. Doktorum da bana abartmadan her şeyi yiyebilirsin dedi. Zamanında herşeyi kestim yine gazlı yine gazlı, ben şu an süt ve ürünlerini, çay, kahve, çikolata, soğan, salatalık, çiğ sebze, bakliyat tüketimine dikkat ediyorum abartmamaya çalışıyorum, birde paketli ürünleri yememeye çalışıyorum.