minnakannesii pastorizeyi kaynatmıyoruz, ısıtıyoruz derecenız varsa evde cok kolay oluyor 3-4dk da 50dereceyi goruyor ,derecenız yoksada klasık parmagınız 7-8.ci sanıyede yanacak mayayı ayrı kapta az süt ile çırpıp sutun ıcıne ekleyıp karıstırıp bolceksınız fırın 50derecede 1.5saat calıssın sonra fırını kapatıp 4saat daha o ıcerıdekı sıcaklıkta kalsın mıs gıbı tutuyor oldu dolaba bıle kaldırdım