37+1′de doğum yaptım 1 gece Suni sancı çektim ama hiç hissetmedim açılmam da olmadı sezeryanla doğum yaptım. Bebek anne karnında ciğer enfeksiyonun yakalanmış kucağıma hiç alamadan küveze aldılar farklı bir şehirde hatta 3. Derece yoğun bakımı olan bir hastanede şuan. Bu durumu yaşayan oldu mu bebekleri ne kadar sürede iyileşti? Şuan durumu iyiye gidiyor denildi aklıma kötü şeyler geliyor.