Herkese hayırlı bayramlar 🍬 oğlum tam 1 yaşında bugüne kadar ben eşim ve diğer oğlundan başka hiç kimseyi görmedi nerdeyse hem pandemi hem tayinciyiz şimdi eşimin ailesine geldik evleri çok kucuk 15 kişi var evde herkes toplandi bayram dolayısıyla gelgelelim oğlum aşırı derece yabancılık çekiyor hiç kimseye gitmiyor gülmüyor kucağımdan yere bile inmiyor kafayı yicem birde usutmus hasta sabah akşam igne oluyor iyice huysuz herkes bu nasıl çocuk diyip duruyor deli olcam ne kadar suratsız abisi gülerdi gelirdi bize boule cocik mu olur vallahi bu laflardan kafayı yicem çocuk hem hasta hem kalabalığa hiç çıkmadı diyorum anlayan yok ne yapacağımı şaşırdım bir eşimin bir benim kucağımda bunların nasıl hadlerini bildiricem bilmiyorum bayramı zehir ettiler ☹️