anneyimben25 düzelecek alışacaksın ama tavsiyem şu ((bebek muhtemelen sadece meme ucunu alıyor , kahverengi kısmını da alması lazım , ondan acıyor.)) YouTube ta doğru emzirme teknikleri var yani bebeğin memeyi nasıl kavraması gerektiğini öğrenip o şekilde emzirin acı vs . olmuyor öyle