Balim61 Sdfcbn hicbisey yapmayin benm bebegimdede olmuştu cok az kaniyodu kendi gecti snra 1 gün bile sürmedi. Siliyodm sadece hafifce altini degisirkn
Gmznr2909 Sdfcbn doktora gidebilecek durumdaysan doktora git ve pudra dök bebek pudrasi göbek değil çok önemli iltihap kapar
Aysimannesi Sdfcbn bizim de olmuştu yani sızıntı şeklinde değildi ama ….atletinde kurumuş nokta nokta kan lekeleri görüyordum çok az olması normal demişti doktor, 1-2 günde geçmişt zaten… Eğer bildiğin kanama varsa sızıntı şeklinde sürekli kanıyorsa doktora gidin . Bir de bilmeden ilaç veya başka bişey sürmeyin sakın
Sdfcbn PortakalliKahve doktor ne dedi hatırlıyor musun kesin götürmeli miyim korkutmuyor ama ihmal edip de büyük sorun teşkil eder mi diye de tereddüte düştüm
Sdfcbn Balim61 çok aşırı kanaması yok korkutmuyor aslında ama acaba sıkıntı olur mı diye de içim rahat etmedi
yinehamile35 Sdfcbn oğlumda eczaneden %70 alkol alıp pamuğa çok az damlatıp sildik günde bir kez doktor önerisiyle.Kısa zamanda geçmişti.Kızımda da K vitamini kullanmıştık öyle geçmişti.Doktora sorun bi önerisi olur muhakkak,ihmale gelmez.
rreeyhann Benim bebegimede aynisi oldu o bolgeyi kuru tut zamanla geciyo. Hatta cok agladigi zaman gerildigi icin oluyodu kanama dojtorumuz sorun degil demisti
tTgbaa Sdfcbn özel temizleme mendilleri var spreyli orayı temizlemek için kullanın ama önce götürün gerkirse K vitamini yapıyolar bende yaşadım ama sıkıntı olmadı güzelce temizleyip kuruttum
Norveckizi tTgbaa k vitamininden sonra tekrarladı mi Bizim şuan tekrarlamış minik bir kanama gördüm ee
iremceren Sdfcbn normal koşullarda bişi olmaz ama hassas bölge bi de daha çok küçk doktor görse iyi olr k vitamini eksikse ona bakar ya da alkolle falan temzlemen gerekrse onu söyler korkulack bi durum değil ama doktora danışılması gereken bi durm
tTgbaa Norveckizi ben götürmedim hastaneye oyüzden yapılmadı K çok bi kanama olsaydı götürcektim ama öyle fazla olmadı mendillerle sildim temizledim bida yaşamadım ama siz yaptırdıysanız ve tekrar tekrar kanıyorsa doktora danışın ve steril tutunki mikrop enfeksiyon kapmasın
Burcutf Norveckizi bizimde 2. Doz k vitamini ignesinden sonra kanama devam etti. Gümüş nitrat ile yaktılar. 4 gün sonra tekrar bakacak devam ederse çocuk cerrahisi bakacak. Tekrar göbek baglama yapilabiliyormus gerekirse. Umarım gerek kalmaz.🤲 Rabbım tüm evlatlara sağlıkla büyümek nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲
Norveckizi Burcutf bı çocuk enfeksiyon doktoruna Bı çocuk nöroloji doktoruna gitmiştik Hazir onlara gitmisken sordum . Malum zaten çocuk doktoru onlar, doktoralari farklı alanda yapmışlar Yakilmalik durumda değil dediler fucidin jel verdiler
Burcutf Norveckizi evet preeklemsi sebebiyle 37+2 haftalikken 29 ağustosta doğdu kuzum. Rabbım bütün evlatlara sağlıklı güzel ömürler nasip etsin🤲🤲🤲