frambuaz Duygusuz benımde 3 hesabım var ikisine hıc cıkmadı sımdı ye kadar, digerı ne de 2 kutu cıktı sadece sık sık giriyorum ve profil guncellıyorım ama dıger cıkmayan ıkı hesaba da yapıyorum aynı seylerı neye gore oluyor anlamadım