Linaa65 acliktandir ,sarılık açlığı seviyor aynı şeyi yaşadım sütüm yetmiyormuş ,mamaya baslayalimdedim dinlemediler beni,18 ile fototerapi aldı oğlum ,mama verin gaita yoluyla dışarı atsın sarılığı,ben 1 gün ayrı kaldım hastanede yatınca bebeğim ,siz de aynı duruma düşün istemem.Bir de bana doktor sen naisl annesin bu çocuk zayıf görmüyor musun nasıl mama vermezsin diye azarladu ki oğlum 1 kilo almıştı 1 aylıkken ama beğenmedi, mamaya başlayın açlık sarılığı seviyor .Muhtemelen sarılık 7nin üzerindedir.