8.5 aylık son 1 haftadır geceleri uyanmıyor haliyle emmiyor. Erken mi acaba. Gündüz de 3 kez emiyor sabah öğlen akşam olarak. Anne sütünü az alsın istemiyorum. Ama gündüz daha fazla emmiyor istemiyor. 3 kez emmesi yeter mi acaba. Ek gıdada alıyor. Bilerek çok yedirmiyorum. Ek gıdadan önce emziriyorum ama yine de başka emmek istemiyor