Hanımlar merhaba. Bebeğim bu ayın 9unda tam 8 ayını bitirecek. Doktora gittiğimizde bize Karnıbahar büyüklüğünde geniz eti olduğunu söyledi. Ilaç verdi bu şekilde bu durumla karşılaşanınız var mı ne yapmalıyım ? Emerken ve uyurken rahat nefes alamıyor. Bu aralar emerkende kendine kafasına vurmaya başladı aklıma nefes alamamasından baska bir neden gelmiyor. Küçülmesi için ya da rahat nefes alması için ne yapabilirim?