poyrazinannesi89 GizeminEdizi iyi de neden adet olmaya çalışıyorsunuz? 3kez yaptırdım regli olmuyorum o zamandan beri olabilen bir durummus
GizeminEdizi poyrazinannesi89 şişkinlik beni rahatsız ediyor,ben Kasım’da bir kez yaptırdım ,daha yaptırmam,adet olamamak beni aşırı kızgın sınırlı yapıyor o yüzden adet olmak istiyorum.
poyrazinannesi89 GizeminEdizi benim normalim de biraz sinirli olduğu için farkı anlamamış olabilirim. Bünyeden bünyeye değişiyor tabi. Şişkinlik yerine kilo vermemi sağladı sanırım.
GizeminEdizi poyrazinannesi89 ayy ne mutlu ben çok kilo aldım ve kanamam olmuyor ,olduğunda da çok az.