ikiprensannesii2 en iyi korunma kocadan uzak kalmak bence bacım😁ben 3 aylık igne yaptirdim onda bile hem prezervatif hem geri çekilme uyguladık,et ete de asla degirmem yani,ki 10 gün sonra korunmasız yapabilirsiniz diyorlar ,Kasım’da iğne yaptırdım bir kere oldu ondan beri kocadan hep uzağım çünkü aşırı korktuyorum bir şey olmasa da kafama takıyorum ben ,bu ay adet söktürücü aldım artık iğne yan etki adeti kesiyor çünkü berbat bir şey hala olmadım bekliyorum 😁