Umay3840 benim kızım da 10 ay 7 günlük elinden tutup yürüyünce parmak uçlarında gidiyor canı isteyince düz basıyor normal bir eşarpla iki kolunun altından geçirin siz arkadan eşarpla tutun öyle yürüsün yukarda kaldıysa parmak ucunda yürür biraz indirin alışıyor öylr