Eliffhanife benim oğlum 8 aylik oldu hep sallamakla uyuturdum biyere gittiğin zaman beşiğini arardı.. Ama artık bunun oluru yok nereye kadar dedim, ve 2 gündür beşiğine yatırıyorum agzinada emziği tutuyorum dalana kadar sonra çekiyorum 5 dkya uyuyor tabi başlarda inat etti ama bende inatciyimdır sonuç mu; sallamadan uyuyan bir bebe ..☺👍