Anne karnındayken sol böbrekte böbrek genişlemesi tespit edildi. Doguma kadar genişleme devam etti. Doğum sonrası kontrollere devam ettiğimizde doktor sintigrafi istedi. 2 aylıkken sintigrafi çektirdik ve sol böbreğinde fonksiyonun çok çok az olduğunu öğrendik ancak sağ böbrekte çok şükür herhangi bir sıkıntı yok. Daha sonra ayrıntılı bir böbrek filmi çektirdik oradaki doktor da sol böbreğin çok az çalıştığını (neredeyse hiçe yakın) ve bir bütünden oluşması gerekirken birbirine yapışık iki parçadan oluştuğunu söyledi, kusurlu bir yapısı varmış. Şu an 3 aylık olduk.Bayramdan sonra doktor kontrolümüz var , sürecimizin nasıl işleyeceğini belirleyeceğiz. Son çare ameliyat dedi doktor. Yaşayanlar var mı süreci nasıl atlattınız?