_mmom Hanımlar idrar yolu enfeksiyonu oldum karın ağrım çok su içme haricinde öneriniz var mı? Bebeğime zararı olur mu emziriyorum?
Melek11111 _mmom bende de aynı problem oldu yeni doğum yaptım emziriyorum .Doktor tek içimlik toz verdi iyi geldi
drnerkn _mmom tek içimlik bi toz veriyorlar içip baya idrara sıkısmayı bekleyip yaıyorsunuz falan dogumdan sonra olmustum bende mutlaka doktora gidin emzirirken içilen antibiyotikler var
DilosKuzey _mmom suyu bol bol için yani abartarak için anca öyle atarsınız bende o işe yarıyor sıcak su torbası koyuyorum.
Saliha03 Melek11111 Aynen banada tek içimlik toz verdi öyle geçti su ile geçmiyor 3 litreye yakın su içen bi insandım ben