Zeynepkapu Doğum yapalı 2 ay oldu hala geçmedi kabızlığım komposto , yulaf yoğurt , kefir , bol bol su her yolu deniyorum en son bir şurup aldık ama hiç biri bir işe yaramıyor ne zamana geçer bu 😪
MrzBaby Ben 5 buçuk aydır sezeryan oldum daha geçmedi. Daha önce hiç bi sorunum yoktu neyden kaynaklanıyor acaba?