Eda_erva1 buyuk ihtimal kolik ama neden simdi çıktı yediklerinizdenmi oldu acaba yada usuttumu usumesi koligi siddetlendiriyor gazli cocuklar hep sicak tutulmali ozellikle karni kizim kolik benimde 2 ay 13 gunljk 42 gunlukken basladi damlalar kremler caylarla bugunleri gecirmeye calisiyoruz bebek arabasi cok iyi geliyor evde surun fon sesiyle oda belki iyi gelebilir ayakta kolunjzun ustunde asagi yukari hareketler yaparak sallayin kolige cok iyi geliyor birde kucaginizda ayakta hafif hoplayarak gezin evde bunlar anneyi cok yoruyor ama malesef boyle biraz olsun sakinkesip uykuya rahat geçiyorlar