Bebeğimin seslenmesiyle uyandım. Gittim yanına yattım derken bıyık bölgemde yanma hissettim. Sanki yeni bıyıklarımı aldırmışım gibi ama 1 saattir de geçmiyor. Dışardan da ne kızarıklık var ne bişey. Soğuk suyla geçiyor ama anlayamadım nedir bu? Şimdi hafiften yanaklarım da yanmaya başladı. Var mı başına gelen acaba? Aletji mi oldu nedir