Aselikra Nazo18 canim benim kiziminda oyleydi 2 aylik olduk simdi normal gobek deligi gibi duruyor düzeldi zamanla
balcicegin_annesi Nazo18 normaldir canım bizim de 5.ci gün düştü dışa donuk ama gün gün içeri girecek önemli bşy değil kontrollerde doktoru muayene etmesine rağmen bşy söylemezse zaten hiç takmayın