Cicibebe55 Merhaba sevgili anneler, öncelikle herkese iyi bayramlar 🥰 Bebeğinizle beraber geçirdiğiniz kaçıncı bayramınız? Daha önceki bayramlarda edindiğiniz tecrübeleriniz nelerdir? Bayram ziyareti, el öpme geleneği vs 🙂
Deletedmom_23 Cicibebe55 İlk bayramımız ama her zaman neler yapılıyorsa onlar yapılacak🤗 El öpme olmuyor biz de virüs sebebiyle 🤗İlk gün bayram ziyareti yapılacak. Sonra tüm aile kayınvalidemler, eşimin halası, amcası kuzenler herkes tatile gidiyor ailece🤗
Hirab Cicibebe55 bı 3 ramazan bayramı kızımın 💞 valla ailemden çok uzaktayım oyuzden arkadaşlarla bayramlascaz piknik felan 😄 2. Gün normal hayata devam🤣 hayırlı bayramlar herkese rabbim seneye bidaha nasip rtsin evlatlarımızla 💞🥰🥰
dogabeybiko Cicibebe55 ilk bayramımız 😍 8 aylık daha Eşimin ailesine geldik önce farklı bir şehire sonra da benim aileme geçeceğiz. Virüs tamamen bitmediği için ona göre davranacağım ama ben de bilmiyorum tabi mapacamı 😅
Cicibebe55 dogabeybiko Bende virüsten dolayı çok endişeliyim, öpmek isteyen birisi olursa kırmadan bunu nasıl engelleyebilirim bilmiyorum 🙁
Hilalasena Cicibebe55 amin amin teşekkür ederim inşallah sizinde bayramınız mübarek olsun nice bayramlara 🥰
Halimea Cicibebe55 büyuk oğlumla 3 bayramımız, ortanca oglumla 2, kızimla ilk bayramımız. Kurban bayramını saymadan yazdım🥳🍬 Bayramınız mübarek olsun cnm.
Cicibebe55 Halimea Maşallah 🥰 daha nice mutlu bayramlara inşallah 🤲 çok teşekkür ederim sizin de bayramınız mübarek olsun 🥰