Bebeğimin 3 gündür ishali var (19 aylık) sadece ishal onun dışında hiç bir rahatsızlığı yok yemegını de yıyor suyunu da içiyor hiç bir sıkıntı yok ishal dışında daha yeni muz vermeye başladım geçer dıye düşünmüştüm Keske daha erken versem gerçi hala aynı acaba üşüttü mü yoksa rota mi