Bebeğim 2 aylık. Sürekli ağlıyor acillere gittim hep kan tahlili idrar tahlili bile yapıldı gaz dediler damlalar kullanıyorum ama yok sürekli huysuz ağlıyor panik atağım var o ağlayınca bisey olacak diye korkuyorum cok kötü oluyorum hep böyle mi gidecek artık dayanamıyorum her gün korkuyla geçiyor doğru düzgün uyumuyor uykuya dalamıyor memeyle kavga ediyor Allah aşkına geçecek mi bu durum 😔