Zarifokur Kızlar az önce gönderdim . Ben ailesine özelden mesaj atmam mı gerekiyor. Hani aldım kabul ettim demesi için
Canparcam_ Zarifokur Dekont gönderip kabul ettim demesini isteyebilirsiniz bende sma hastası bebeğe gönderdim fitremizi ama sadece fitre olduğunu belirttim dekont attım Allah razı olsun dediler.
kuzey-21 Zarifokur dekontu atın ve açıklama kısmına zekat diye yazılması lazımmış sanırım. Ailelerin kabul ettim demesi gerekmiş.
Zarifokur Almondeyed öyle mi yapayım tamam çok teşekkür ederim eklerim de fitre yardımı diye kabul etmesi gerekiyormuş
Zarifokur Canparcam_ yazdım dekontta çok sağolun öok çok yarın ayrı olarak birine daha vereceğim inşallah aklımda bulunsun